In 2003 startte een ondernemer in Rotterdam met een informatieve website; Tandartsplein.nl. Op deze website vond je allerlei informatie rondom mondverzorging en aanverwante onderwerpen. Na enkele jaren werd er een webshop aan deze website toegevoegd, waarna het eigenlijk hard begon te gaan.
Na enige tijd werd besloten om de naam van het bedrijf aan te passen naar Plein. Onder die naam werd het aanbod uitgebreid, werd een nieuw kantoor in gebruik genomen en werd ook een nieuw magazijn in gebruik genomen. Door de jaren heen heeft deze groei eigenlijk alleen maar aangehouden; dit is ook terug te zien aan het aanbod.
Hedendaags is Plein één van de grotere webshops op het gebied van verzorging. De slogan van deze webshop luidt bovendien niet voor niets ‘Thuis in verzorging’. In de webshop van deze aanbieder vind je het uitgebreide aanbod terug onder de volgende categorieën: Drogisterij, Mondverzorging, Baby, Huishouden, Huisdier en Cadeaus. Per categorie vind je een divers aanbod van producten van de beste merken.
Wil je een order plaatsen bij Plein? Als je voor meer dan 35 euro een bestelling plaatst, hoef je geen verzendkosten te betalen. Bij kleinere bestellingen betaal je een bedrag van 3,90 euro. Nadat je de artikelen in ontvangst hebt genomen, kun je de producten binnen 30 dagen retourneren. Het retourneren van de artikelen gaat bijzonder makkelijk via de website van Plein; indien je hier gebruik van maakt, is de retournering ook volledig gratis.
Heb je vragen over een bestelling, een retournering of bepaalde producten? De klantenservice van Plein staat op werkdagen van 08.00 tot 19.00 uur voor je klaar. Je kunt hiervoor bellen naar 088 8000 200 of mailen naar [email protected]. Ook via Facebook, Twitter en Instagram kun je jouw vragen stellen aan deze populaire webshop. Een webshop die in de afgelopen jaren echt uit zijn voegen is gebarsten.