French Connection

French Connection folders

Op dit moment is er geen folder beschikbaar voor French Connection

Vergelijkbare folders

Vergelijkbare winkels

Suitable
Zeeman
Bristol
Zalando
H&M
Michael Kors
Ulla Popken
Norah
Mango
Topshop
Bonita
ABOUT YOU
Accessorize
Bonprix
ZARA
Wolford
Primark
C&A

Populaire folders

Tips voor French Connection korting

Folder French Connection

French Connection is een door design geleid Brits merk dat onderscheidende producten creëert voor dames-, herenkleding, accessoires en in huis voor de moderne levensstijl. Het merk distribueert wereldwijd via winkels, e-commerce, groothandels- en licentie kanalen en streeft ernaar een eersteklas ervaring te bieden, waarbij de klant centraal staat in het bedrijf. Sinds de oprichting in 1972 heeft French Connection een passie voor design en blijft het tijdloze betaalbare kwaliteit leveren. Innovatie blijft de kern van het merk en alle ontwerpen worden gemaakt en ontwikkeld vanuit het hoofdkantoor in Camden, Londen.

Merkgeschiedenis

French Connection, opgericht in 1972 door Stephen Marks, wilde goed ontworpen modieuze kleding maken die een brede markt aansprak. De afkorting FCUK werd geboren nadat Trevor Beattie de kantoren van French Connection bezocht en de afkorting FCHK opmerkte op een interne memo, wat staat voor French Connection Hong Kong. Hieruit suggereerde Beattie dat het merk FCUK zou gebruiken, wat staat voor French Connection United Kingdom. In het voorjaar van 1997 haalde een controversiële advertentiecampagne met de eenvoudige regel 'fcuk fashion' de krantenkoppen en werd het een universeel erkend groot modemoment.

Het bedrijf French Connection

De kern van het bedrijf is de geweldige passie voor de kleding. Toen French Connection werd opgericht, wilden ze goed ontworpen, stijlvolle kleding maken die in grote delen van de markt de vraag invulde. Vanaf dat moment hebben ze hard gewerkt om op die visie voort te bouwen en als gevolg daarvan staat French Connection synoniem voor mode en stijl. Het blijft hun belangrijkste doel om een onderscheidend vermogen te creëren in een drukke markt door de goede en on point focus op het ontwerp. De kracht van het merk ligt in het balanceren van nieuwe, opwindende ideeën met consistente kwaliteit en betaalbaarheid.

Bedrijfscultuur en uitbreiding

French Connection stimuleert een dynamische bedrijfscultuur. Medewerkers werken samen en vertegenwoordigen met trots het merk, omdat ze onder andere nauw betrokken worden bij de bedrijfsvoering. De gedurfde persoonlijkheid van French Connection blijft wereldwijd grenzen verleggen, door middel van impactvolle reclamecampagnes en door opkomend talent te ondersteunen. Nadat het bedrijf een sterk kledingbedrijf had opgericht door middel van een uniek ontwerp en een echt gevoel voor stijl, breidde het bedrijf zijn portfolio uit naar nieuwe en opwindende gebieden. Enkele daarvan zijn toiletartikelen voor heren en dames, zonnebrillen en optiek, horloges, schoenen en een groeiend assortiment meubels en woonaccessoires.

Accessoires voor thuis

Op zoek naar iets aparts voor je huis? Vind de ontbrekende stukken voor jouw ruimten met de collectie woonaccessoires. Perfect voor het aankleden van kale planken, tafels en het toevoegen van persoonlijkheid aan jouw nachtkastjes, bevat het assortiment unieke stukken die goed passen in elke setting. Voeg sfeer toe aan elke kamer met kaarsen, van de rustieke koeienhuid tot de getextureerde glazen motieven. Maak je eettafel compleet met mooie stukken uit het assortiment serviesgoed, van houten schalen met geëmailleerde afwerking tot ambachtelijke keramische stukken. Voeg als laatste een van de grote industriële spiegels toe aan favoriete kamers voor een prachtige finishing touch die adembenemend is binnen jouw interieur. Ja dat alles kun je doen met het aanbod van French Connection.

Alle huishoudelijke artikelen

Update je favoriete ruimten met ons assortiment aan eigentijdse woonaccessoires. Geïnspireerd door ambachtelijk vakmanschap en stijlen die over de hele wereld worden gezien, pleit onze collectie voor een zorgvuldig samengestelde esthetiek die perfect is voor interieur liefhebbers. Van woninginrichting met een industriële, sobere esthetiek zoals zinken tafels, teruggewonnen houten stoelen en strakke planken tot opvallend textiel zoals onze bestverkochte handgeweven vloerkleden, getextureerde kussens en knusse plaids, past dit assortiment bij elke persoonlijke stijl. Blaas je huis nieuw leven in met kunstig gearrangeerde stukken uit onze nieuwste collectie.

De focus op mode

Met de gepassioneerde focus op mode die het bedrijf ondersteunt, is het doel van French Connection om meer aandeelhouderswaarde te genereren door de verkoop van mode producten en de uitbreiding van hun merken naar andere markten door middel van licenties. Ze beoordelen voortdurend markten en relaties op nieuwe mogelijkheden om hun klanten bereik te vergroten. Ze proberen ervoor te zorgen dat producten te koop worden aangeboden in een eigentijdse omgeving door bekwaam en vriendelijk personeel dat op één lijn ligt met de French Connection klanten.

Social Media Kanalen

Wil je op de hoogte blijven van wat French Connection allemaal te bieden heeft en welke ontwikkelen zich allemaal voordoen binnen het bedrijf, dan kun je ze volgen op de verschillende social media kanalen waarop ze te vinden zijn. De social media kanalen waar ze onder andere geplaatst zijn, zijn facebook, Instagram, twitter, YouTube, Pinterest en op hun blog is het een en ander ook te lezen. Door ze te volgen blijf je van alles op de hoogte en hoef je niets te missen! Waar wacht je nog op? Bezoek hen vandaag nog.

Over French Connection

In 1972 werd het kledingmerk French Connection opgericht door de heer Stephen Marks. Hij had het doel om modieuze kleding aan te bieden die voor een breed publiek interessant zou zijn. Al snel wist French Connection op te vallen; dit kwam overigens niet alleen door de kleding die door het bedrijf aangeboden werd. Nee, in 1997 kwam het merk in opspraak wegens een advertentiecampagne met de tekst ‘Fcuk Fashion’. Hiermee wilde het merk zich eigenlijk onderscheiden en uitspreken ten opzichte van de vele ‘modemerken’.

Door de jaren heen is French Connection een vrij populair kledingmerk gebleken. Het merk brengt jaarlijks nieuwe collecties op de markt en is in nagenoeg de gehele wereld actief. In meerdere Europese landen heeft het merk een eigen winkel; dit is ook het geval in ons land. De winkel van French Connection is in onze hoofdstad te vinden.

Je kunt echter ook online shoppen bij dit merk. Daarvoor heb je in de webshop de keus tussen de categorieën ‘Woman’, ‘Man’, ‘Home’ en ‘Sale’. Per categorie vind je een divers aanbod van kleding en accessoires.

Heb je de gewenste producten online gevonden? Dan is het verstandig om goed naar de verzendkosten te kijken. De verzendkosten bij French Connection zijn afhankelijk van meerdere variabelen. Je moet in ieder geval rekening houden met een bedrag van ongeveer 9 euro aan verzendkosten; de bestelde artikelen worden dan binnen 1 á 5 werkdagen op het gewenste adres bezorgd. Het retourneren van de ontvangen artikelen is mogelijk in een termijn van 14 dagen. Je dient hiervoor de artikelen terug te sturen naar Engeland, waarbij je zelf de retourneringskosten dient te betalen.

Voor vragen kan je op werkdagen contact met de klantenservice opnemen. Je kunt hiervoor bellen naar +44 1792 785 150, een mail sturen naar [email protected] of een online contactformulier invullen.