Shoeby voordelen

Haal je bestelling gratis af in de winkel
Retourneren is gratis in de winkel
Maak een afspraak met een personal shopper
Meer dan 200 winkels

Elektronica En Technologie

Shoeby

Shoeby folders

Op dit moment is er geen folder beschikbaar voor Shoeby

Vergelijkbare folders

Vergelijkbare winkels

Coolblue
Expert
MediaMarkt
Kijkshop
BCC
Handyman
Alternate
MyCom
EP
Informatique
Philips
Paradigit
Amac
Charles Vögele
Shoeby
American Apparel
50five
Babista

Populaire folders

Populaire Shoeby winkels

Shoeby weetjes en feiten

  1. In 1981 werd de eerste Shoeby winkel in Den Bosch geopend door John en Mieke van Deursen
  2. Shoeby gelooft dat een mens pas echt gelukkig kan zijn wanneer iemand zichzelf kan zijn
  3. Shoeby heeft 220 winkels en een online webshop
  4. De kleding van Shoeby kan ook bij diverse andere platformen in Nederland gekocht worden
  5. Shoeby is één van de grootste retailers in Nederland
  6. Bij Shoeby worden alle collecties zelf ontworpen
  7. Bij Shoeby is het mogelijk om een afspraak met een personal stylist in te plannen
  8. Via de website van Shoeby is het 24 uur per dag, 7 dagen per week mogelijk om te chatten met een personal stylist
  9. Het hoofdkantoor van Shoeby is gevestigd in Rosmalen
  10. Shoeby maakt gebruik van Facebook en Instagram; via deze kanalen blijf je op de hoogte van het laatste nieuws
  11. Na ontvangst van een bestelling is het bij Shoeby mogelijk om binnen 120 dagen de artikelen te retourneren
  12. Retourneren kan door de bestelling bij een DHL punt af te leveren of in een winkel van Shoeby
  13. De kosten bij een retournering via DHL bedragen € 3,9
  14. Bij een bestelling vanaf de € 75,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht door Shoeby
  15. Bij kleinere bestellingen bij Shoeby betaal je 4,95 euro aan verzendkosten
  16. Shoeby bezorgt de bestellingen in Nederland, België en Duitsland
  17. Shoeby heeft inmiddels 1300 medewerkers in dienst
  18. In de webshop van Shoeby kan alleen middels iDeal en Afterpay afgerekend worden
  19. Shoeby geeft giftcards uit, terwijl men ook de Fashioncheque en VVV cadeaukaart aanneemt
  20. Shoeby biedt verschillende stageplaatsen aan
  21. Voor de medewerkers van Shoeby geldt personeelskorting op alle collecties
  22. Shoeby heeft intern een eigen Fashion Academy waar de medewerkers begeleid en ontwikkeld worden door middel van diverse opleidingen, trainingen en scholing
  23. Nicolette van Dam brengt haar eigen collecties in samenwerking met Shoeby uit
  24. Shoeby heeft voor haar klanten een speciaal spaarsysteem met verschillende voordelen
  25. Bij Shoeby word je Style Select Member als je in één jaar minimaal 1500 punten hebt gespaard
  26. Vrijwel alle kledingartikelen en schoenen kunnen geretourneerd worden bij Shoeby
  27. Shoeby biedt verschillende collecties aan voor mannen, vrouwen en kinderen
  28. De samenwerkingspartner van Shoeby op het gebied van bezorgingen is DHL
  29. Het aanbod van Shoeby richt zich op zowel mannen als op vrouwen
  30. In het aanbod van Shoeby zijn ook allerlei collecties voor jongens en meisjes te vinden
  31. Via de website van Shoeby kun je direct achterhalen waar de dichtstbijzijnde Shoeby winkel voor jou te vinden is
  32. Ruim 3800 klanten hebben online hun beoordeling over Shoeby achtergelaten

Tips voor Shoeby korting

Shoeby folder

John en Mieke van Deursen zijn de oprichters van de modewinkelketen Shoeby en begonnen in 1981 hun eerste winkel in Den Bosch. Het bedrijf is begonnen met slechtst 70m² en is vandaag de dag uitgegroeid tot een keten met meer dan 200 winkels en een eigen webwinkel. Sinds 1984 heeft Shoeby zelf de productie in handen en heeft een eigen fabriek in Turkije. Door de kleding zelf te maken, houdt het bedrijf dit in eigen hand en kan hierdoor de prijzen laag houden. Zo kan de winkel je super leuke en trendy kleding bieden voor een mooie prijs.

Centrale gedachte

Hoewel de winkelketen in korte tijd een grote groei doorgemaakt heeft, is het wel dicht bij haar centrale gedachte gebleven. De firma wil veel persoonlijke aandacht en service bieden aan haar klanten door de winkels gezellig in te richten en deze te openen op strategische locaties. Daarnaast vindt de modeketen het belangrijk dat hun moderne en trendy collectie altijd goed te herkennen is en hierbij richten de winkels zich vooral op klanten uit het middensegment. Hun missie is simpel, alle aandacht gaat naar jou als klant. Het bedrijf biedt trendy en mooi geprijsde collecties met voor iedereen wel wat wils. Shoeby onderscheidt zich van andere winkels door de goede service en dit helpt om elke klant fan te maken van de winkel.

Personal Shopper en verrassende collecties

Om jou als klant 100% tevreden te stellen, doet het bedrijf alles om jou de beste service te geven. Dit doen ze door jou als klant 4 beloftes te doen. Zo biedt Shoeby jou een Personal Shopper. Deze medewerkers kunnen jou in alles wat met kleding, looks en maten te maken heeft adviseren. Zo krijg jij altijd een stylingadvies helemaal aangepast aan jouw wensen en voorkeuren. De 2e belofte is dat Shoeby je altijd een verrassende, eigenzinnige collectie biedt die regelmatig wisselt en altijd meegaat met de laatste mode. Je krijgt hierdoor altijd een unieke look, omdat er zeer veel verschillende stijlen zijn die het bedrijf in haar kleding verwerkt. Dit alles om jou voor elke gelegenheid zo mooi mogelijk aan te kleden, zodat je zelfverzekerd en stralend op elke gelegenheid kan verschijnen.

Service

Op de 3e plaats staat de belofte dat de s van Shoeby staat voor Service. Het bedrijf geeft je de mogelijkheid om op speciale VIP-avonden in de winkel te kunnen organiseren en ook voor kinderfeestjes ben je welkom bij Shoeby. Daarnaast biedt het bedrijf je 100% tevredenheidsgarantie en is het mogelijk om kleding mee te krijgen om te proberen. Ook online kun je hier gebruik van maken en dan je bestelling afhalen in een Shoeby winkel. Dan is het mogelijk om ook je look helemaal af te laten stylen door de Personal Shopper. Zoals eerder gezegd; jij als klant staat voorop.

Dichtbij

De laatste belofte van Shoeby is dat de winkel altijd dicht bij je in de buurt is. Door de meer dan 200 fysieke winkels en rond de 800 Personal Shoppers, is er altijd wel een Shoeby bij jou in de buurt en kun je met een persoonlijke stylist aan de slag. Eveneens is de webshop 24/7 open en kun je hier alle inspiratie opdoen die je nodig bent als je graag een keer een nieuwe look wilt uitzoeken.

Klantenprogramma

Shoeby heeft meer dan 700.000 vaste klanten en deze nemen allen deel aan het klantenprogramma. Elk van deze klanten heeft hierdoor een streepje voor en genieten hierdoor ook speciale voordelen. Hierbij moet je denken aan het gebruikmaken van het puntensysteem, verruimde openingstijden en ben je altijd als eerste op de hoogte van alle nieuwste collecties, modetrends en leuke aanbiedingen. Om hier ook van op te hoogte te blijven is het ook mogelijk om je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Ook hiermee ben je altijd op de hoogte van de laatste fashion trends.

Webshop

Als je liever niet naar een winkel wilt of er geen in de buurt hebt zitten, is het ook mogelijk om gewoon online de kleding van Shoeby te bestellen. De webwinkel is zeer overzichtelijk en je kunt er terecht voor dames, heren en kinderkleding. Zo kun je voor het hele gezin op 1 plek heel makkelijk shoppen. De webshop verzendt je bestelling gratis thuis en hierbij heb je 120 dagen om je artikel of artikelen retour te sturen. Op de website staan ook alle aanbiedingen online. Daar kun je terecht voor leuke kleding met mooie kortingen. Zo loop je toch in trendy kleding van goede kwaliteit en bespaar je toch weer wat geld.

Over Shoeby

Bij Shoeby vind je een trendy kleding collectie voor alle leeftijden, maten en stijlen. 35 jaar geleden werd de eerst winkel door John en Mieke van Deursen geopend in Den Bosch. Inmiddels vind je meer dan 230 Shoeby shops in Nederland. Bij Shoeby vind je niet alleen een stijlvolle collectie, maar draait ook alles om persoonlijke aandacht en service.

De collectie van Shoeby is altijd volgens de laatste trends, maar waar zij vooral onderscheid in maken is de aandacht voor de klant. In de winkels staan de medewerkers van Shoeby voor je klaar voor een persoonlijk advies op maat. Zowel online als offline gaat Shoeby vaak een stapje verder.

De missie van Shoeby is om haar klanten meer dan 100% tevreden te stellen. Dit garanderen zij met 4 beloftes. De eerste belofte is een personal shopper. Bij binnenkomst staat er altijd iemand voor je klaar voor een stylingadvies. Alle aandacht is voor jou. Ook beloven zij dat de collectie altijd bestaat uit bijzondere items voor unieke looks. De derde belofte is “Shoeby met de S van Service”. Naast de normale service, biedt Shoeby net dat beetje extra. Wat dacht je van VIP-nights of kinderfeestjes. De vierde en laatste belofte is “Wij zijn altijd dichtbij”. Met de 230 winkels is er altijd wel een Shoeby winkel bij jou in de buurt te vinden. Natuurlijk kun je de collectie van Shoeby ook 24 uur per dag, 7 dagen per week online shoppen.