In 2001 was FRESHCOTTON één van de eerste webshops in ons land. De heer Jesse Smit had al snel door dat de potentie van het internet ongekend was. Met zijn merk FRESHCOTTON richtte hij zich dan ook vanaf het begin van deze eeuw al op het internet. Een keuze die bijzonder goed uitgepakt heeft. Door de jaren heen is FRESHCOTTON uitgegroeid tot één van de grootste modemerken van ons land.
Wat je in het assortiment van FRESHCOTTON kunt vinden? Naar eigen zeggen gaat het hierbij vooral om exclusieve streetwear en sneakers. Voor mannen welteverstaan, aangezien FRESHCOTTON zich niet op vrouwen richt.
Via de webshop van FRESHCOTTON kun je naar hartenlust shoppen. In de webshop vind je daarvoor tal van categorieën, waaronder Kleding, Sneakers, Jassen, Petten & Mutsen, Accessoires en Sale. Ook kun je in de webshop van FRESHCOTTON op ‘Merken’ klikken, waarna je per merk kunt shoppen. Het aanbod van dit merk kan in ieder geval als erg uitgebreid getypeerd worden.
Bij dit merk geniet je in veel gevallen van een gratis verzending. Als je voor meer dan 75 euro een bestelling plaatst, is de bestelling volledig gratis. Kom je niet tot aan een orderwaarde van 75 euro? Dan betaal je slechts 3,50 euro aan verzendkosten. De bestelde artikelen worden vervolgens binnen enkele werkdagen op het gewenste adres bezorgd.
Ben je niet tevreden met de artikelen? Bij FRESHCOTTON heb je 40 dagen de tijd om de producten te retourneren. Om artikelen te kunnen retourneren, moet je de retournering eerst aanmelden via de webshop. Daar vind je ook direct meer informatie over de retourneringskosten.
Heb je op dit moment vragen? Je kunt hiervoor bellen naar 020 428 59 17, een live chat via de webshop starten of een Whatsapp bericht sturen naar +31 20 428 5917. De klantenservice van FRESHCOTTON is van maandag t/m donderdag bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.