Discus is een organisatie met ruim 100 aangesloten dierenspeciaalzaken. Zelfstandig ondernemers leiden deze Discus winkels en hebben een vooruitstrevende en kritische blik, gecombineerd met oprechte liefde voor dieren. Bij Discus en haar medewerkers is kennis van dieren en producten van het hoogste niveau. Er wordt dan ook altijd gestreefd naar gezonde en blije huisdieren. De medewerkers willen jou graag voorzien van het beste advies en doen hun best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mede dankzij het complete assortiment en de deskundige ervaring van medewerkers wordt jouw bezoek aan een Discus winkel altijd een fijne belevenis voor jou en je huisdier.
Heb je de folder van Discus niet per post ontvangen, bekijk hem dan digitaal. Op de website onder het kopje klantenservice kun je de folder digitaal openen en er doorheen bladeren. Wil je nooit iets missen van komende acties en aanbiedingen, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief. Op die manier word je per e-mail regelmatig van interessante informatie voorzien. De Discus folder wordt altijd kleurrijk vormgegeven, waardoor het een feestje is om deze te lezen. Er staan allerlei kortingsacties in, zodat je eten of verzorgingsproducten voor je huisdier(en) voor een mooie prijs scoort. Overigens zijn alle aanbiedingen ook online zichtbaar in de webshop van Discus.
Op de website van Discus kun je online shoppen. De website is onderverdeeld in verschillende categorieën: honden, katten, knaagdieren, vogels, boerderij, vissen. Dit zorgt ervoor dat de website overzichtelijk ingedeeld is en dat je als klant snel kunt vinden waar je naar op zoek bent. Iedere categorie bestaat uit verschillende productgroepen. Zo vind je er niet alleen voeding voor je huisdier, maar ook snacks, verzorgingsproducten, halsbanden/riemen, manden en kussens, drinkbakken, speelgoed en eventueel kleding. Bovendien is ieder product in de webshop voorzien van een duidelijke productomschrijving, zodat je als klant weet wat je koopt. Ook is het mogelijk een beoordeling achter te laten en te zien wat de geschatte levertijd per product is.
Wil je weten waarom Discus nu de juiste keuze is? Dat komt doordat Discus altijd deskundig advies geeft aan haar klanten. De fysieke winkel blijft een belangrijke bron van persoonlijk contact tussen Discus en haar klanten. Daarnaast streeft Discus naar een compleet assortiment. Bij het samenstellen ervan, wordt er gelet op de compleetheid, exclusiviteit en kwaliteit van de producten en het assortiment. Bij Discus vind je de beste en meest gezonde producten voor je huisdier. Discus staat ook voor service, deskundigheid en oprechte liefde voor dieren. Haar dierenkennis is van het hoogste niveau. Bovendien zijn de medewerkers betrokken en vinden zij het belangrijk om onderscheidend te blijven. Tot slot is Discus voor iedereen betaalbaar. Je vindt daar de beste kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs!
Wist je dat Discus ook interessante infogidsen over huisdieren aanbiedt? Deze kun je gratis downloaden op haar website. Zo is er een infogids over Agaporniden, cavia’s, Grasparkieten, hamsters, kanaries, konijnen en ratten. Handig wanneer je een nieuw huisdier neemt, maar ook wanneer je je extra wilt verdiepen in het huisdier dat je al een tijdje hebt. De infogidsen staan vol met leuke weetjes, nuttige tips en een checklist die je erbij kunt houden wanneer je een hamster koopt. Ook staat er allerlei informatie in over voeding, het tam maken van je huisdier, of zij goed samen met soortgenoten gaan of beter alleen kunnen zijn, welk speelgoed zij leuk vinden, hoe het zit met de gezondheidszorg en met welke algemene kosten je rekening moet houden. Heel handig!
Heb je vragen terwijl je op de Discus website op zoek bent naar een nieuw product voor je huisdier? Neem gerust contact op met de klantenservice. Stel je vraag via het contactformulier, bekijk de contactgegevens of ontdek of jouw vraag eerder gesteld is. Tussen de veelgestelde vragen worden de meeste vragen namelijk al beantwoord. Stel je je vraag liever via Twitter, dan kan dat ook. En wil je op de hoogte blijven van nieuwtjes rondom Discus, volg dan de Facebookpagina. Wil je nog meer weten over Discus en haar producten? Volg Discus dan ook op Instagram voor interessante foto’s en op YouTube om al haar video’s te bekijken!
Bij Discus is niets teveel. Heb je vragen, zit je ergens mee of weet je niet goed wat de beste vervolgstap is in de verzorging van je huisdier? Bij Discus staan de medewerkers klaar om je te helpen. Zij vinden het geen enkel probleem, ook al lijkt jouw vraag nog zo klein of onbenullig. Schroom niet en kom gezellig langs in een van de Discus vestigingen. Dan ga je daarna weer naar huis met een tevreden gevoel én de benodigde kennis en/of producten. Bekijk op de website waar bij jou in de buurt een Discus vestiging te vinden is.
Ben je het trotse baasje van een huisdier? Heb je bijvoorbeeld een schattige labrador, een stoere kat of een altijd vrolijke cavia? Dan ben je bij Discus aan het juiste adres. Deze (online) dierenwinkel omschrijft zichzelf als dé online dierenwinkel met meer dan 90 winkels. Pijlers binnen Discus zijn onder andere deskundig advies, een compleet assortiment en betrouwbare service.
Doordat Discus meer dan 90 winkels heeft, zit er altijd een winkel bij jou in de buurt. Uiteraard kan je ook via de online webshop van Discus de gewenste spullen bestellen. Als je dat vóór 21:00 doet, heb je de producten de volgende dag al in huis. Moet je hier nog bezorgkosten voor betalen? Als je voor meer dan 50 euro bestelt, hoef je géén verzendkosten te betalen. Tevens heb je de mogelijkheid om binnen 30 dagen de ontvangen producten gratis te retourneren. Hiervoor moet het product wel aan de voorwaarden voor retournering voldoen.
Bij Discus vind je eigenlijk alle producten voor honden, katten, knaagdieren, vogels, vissen en boerderijdieren. De producten zijn van de hoogste kwaliteit en bovendien kan je altijd een beroep doen op het deskundige advies van de werknemers.
Als je contact met de klantenservice wenst te hebben, kan je hen op meerdere manieren bereiken. Via een online contactformulier, via Facebook, Twitter, Instagram, via de mail ([email protected]), via de telefoon (0800 – 3472876) en via Whatsapp (06-86 82 58 88). De klantenservice is tijdens werkdagen bereikbaar tussen 08.30 en 17.00 uur.
Als je op de hoogte gehouden wilt worden van alle acties kan je online de folder inzien. Ook is het mogelijk om je via de website van Discus aan te melden voor de nieuwsbrief.