We vinden het fijn wanneer je een thuisgevoel krijgt bij het binnen lopen van het Nijhof wooncentrum. Voor de meest unieke en ook kwalitatieve producten voor jouw woning kun je bij ons terecht. In ons woonwarenhuis hebben we een ruime merkencollectie en daarnaast biedt Nijhof ook de beste service van diensten en adviezen aan. Je stapt bij Nijhof binnen met een doel en je bereikt het ook. Maar als je eens zonder specifieke wensen binnen mocht stappen, garanderen we je wel ervan opeens goed geïnteresseerd te zullen worden in een van onze leuke items.
Wanneer men hoort ‘warenhuis’ dan wordt er vaak genoeg gedacht aan een niet geordende plaats. Bij Nijhof laten we het tegenovergestelde zien aan onze klanten. Zowel in onze shop als op onze website zijn onze producten goed geordend en gecategoriseerd. De categorieën waarin Nijhof zich specialiseert zijn: woningbouw, keukens, badkamers, verlichtingen, slaapkamers, tuinen, klussen en de bijhorende benodigdheden om een geslaagde operatie te hebben. In dit woonwarenhuis kun je ook gewoon inspiratie opdoen of door op Facebook of Instagram #Nijhof in te voeren. Deze leuke persoonlijke inspiratie kun je met ons delen door ons te taggen.
Bij Nijhof zijn er ook service diensten die we aanbieden naast ons assortiment. Deze diensten zijn een op maat gesneden installatieservice, meubelmakerij, halen en brengen naar de winkel, glas balie, sleutelservice en voor onze culinair liefhebbers is er La Place restaurant. Naast de genoemde diensten kunnen we ook wat betekenen voor de kinderen vanaf 3 tot en met 10 jaar die geen zin hebben om met mama of papa door ons warenhuis te lopen. Ze leven zich dan heerlijk uit op de speelplaats van Nijhof. Voor de speelplaats van Nijhof moet je het liefst vooraf controleren als we al volgeboekt zijn. Dit om zo teleurstelling te voorkomen, want bij Nijhof is het altijd leuk.
Met de adviezen die we aan al onze klanten geven, hebben ze tot nu toe heel veel successen geboekt. Het is voor ons heel normaal als je zonder specifiek besluit bij ons binnenstapt en geen idee hebt van hoe je wilt dat jouw woning eruit moet zien. Soms heb je wel een idee, maar hebt moeite om exact te weten waar te beginnen. Een goede inrichting van een ruimte kan inderdaad soms uitdagend zijn. Om deze reden helpen we met het inrichten van delen van jouw woning of gewoon jouw totale woning. Op de website tref je de categorie interieuradviezen waarbij je een afspraak kunt maken en we jou kunnen helpen om het thuisgevoel te creëren. Naast onze adviezen geven we ook workshops aan onze klanten die het nodig vinden toch nog meer bij te leren over homedecor.
Brandstores zijn ‘winkels’ die één soort van merkproducten verkopen en zijn in onze fysieke winkel gevestigd. De verschillende Brandstores in Nijhof zijn: M Line, Kayori, de Rebellenclub, Verandi, Riviera Maison, Hkliving, Nolte Keukens, Zuiver en Dutchbone, Bepurehome, Van Ons, VTWonen, Busscher Serrebouw, vloerkleden winkel, Pop-up store, Riverdale, Auping plaza, Baderie, bolle tassen en koffers, Fatboy, Safelocker, Tempur.
We bieden ook de mogelijkheid om online te bestellen, te betalen en te bezorgen. De betalingsmogelijkheden zijn: American Expres, iDEAL, Mastercard, Nijhof klantenkaart, Nijhof cadeaukaart, visa, Klarna, Mister Cash. Voor het thuisbezorgen bieden we je verschillende opties aan. Ben je ontevreden over het product, dan mag je het retourneren. Voor onze klanten is de mogelijkheden er om hetgeen dat ze gekocht hebben te retourneren binnen 30 dagen. Op onze website hebben we meer informatie hierover.
Heb je vragen over de verschillende categorieën op onze website die je graag beantwoord zou willen hebben of wil je gewoon een vlot verloop van jouw koopproces, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Op de website vind je een aparte sectie genaamd “klantenservice” en vervolgens kun je voor meer duidelijkheid over hetgeen dat je wilt informeren een vraag stellen. Je kunt in contact komen met onze klantenservice per telefoon, per mail of door het invullen van een contactformulier.
Mocht jouw antwoord ja zijn, dan willen we dat je als een van de eersten heel snel op de hoogte hiervan wordt gesteld. Hiervoor adviseren we jou om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief waarin we alle kortingen, leuke evenementen en de laatste trends bekendmaken. Voor de aanbiedingen die we nu hebben lopen kun je ook de website 1Folders.nl. bekijken. Vergeet niet om ons te volgen op social media.
De heer Jan Nijhof begon in 1950 met zijn eigen bedrijf. Hij startte een bedrijf waarmee hij gebruikte bouwmaterialen weer doorverkocht. Dit concept sloeg behoorlijk goed aan, waardoor Jan Nijhof het al snel onwijs druk kreeg. Daarbij kwam ook nog eens de verbeterde economische situatie; ons land wist prima op te staan na de Tweede Wereldoorlog en daar plukte Jan Nijhof de vruchten van. In 1975 startte hij uiteindelijk met zijn eerste bouwmarkt; dat was tevens de allereerste bouwmarkt in Nederland.
Door de jaren heen werd het assortiment aangevuld met allerlei andere producten. Zo ging Nijhof ook keukens, badkamers en meubels verkopen. Uiteindelijk had hij twee verschillende bedrijven onder één dak: een bouwmarkt en een woonwarenhuis. Uiteindelijk besloot Nijhof in 1990 om zich volledig op het woonwarenhuis te gaan richten. Het bedrijf liet een grote winkel in Baarn bouwen en verkoopt vanuit die showroom onwijs veel meubels en woonaccessoires.
Het is ook mogelijk om de producten van Nijhof via de webshop te bestellen. Je hebt in deze webshop de keus tussen de volgende productcategorieën: Wonen, Koken, Badkamer, Verlichting, Slapen, Buiten en Doe het zelf. Per categorie vind je een uitgebreid en gevarieerd aanbod van producten.
Als je online voor minder dan 100 euro een bestelling plaatst, betaal je 5 euro aan verzendkosten. Indien je voor meer dan 100 euro een bestelling plaatst, geniet je van gratis verzending. Alleen als je grote en zware meubelen koopt, dien je mogelijk verzendkosten te betalen. Raadpleeg daarvoor altijd je winkelmandje. Het retourneren van de artikelen is ook mogelijk binnen de gestelde termijn; volgens Nijhof gaat dit eenvoudig, snel en gratis. Alle retourinstructies en voorwaarden zijn op de website van het woonwarenhuis te vinden.
Heb je vragen? Daarvoor kan je bellen naar +31 35 548 6111, mailen naar [email protected], een online contactformulier invullen, via Twitter/Facebook/Instagram een bericht sturen óf de vraag in de winkel stellen.